Reklamace

Reklamace elektronického díla

Někdy se může stát, že něco nefunguje. K reklamaci můžete využít kontaktní formulář nebo nám můžete poslat email na [email protected].

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejvýše ovšem do 30 dní.

1. Jak přesně probíhá reklamace?

Podáte reklamaci – pomocí kontaktního formuláře, nebo nám zašlete e-mail s následujícími informacemi:

a) název elektronické audiostopy

b) popis vad – vašeho problému

Počkáte na rozhodnutí – do pěti pracovních dní od podání reklamace vám dáme vědět, že jsme reklamaci přijali a jak budeme postupovat dále.
Rozhodnutí o reklamaci učiníme nejpozději do 30 dní od doručení e-mailu (zaslání formuláře).

Vrácení peněz či odstranění vady – pokud uznáme reklamaci jako oprávněnou, bez prodlení odstraníme vadu, jestliže to nebude možné, vrátíme vám do 5 pracovních dní od učinění rozhodnutí peníze.
A to na paypal účet nebo stejnou metodou jakou jste zaplatili.
Nelze reklamovat stažení audionahrávky při kterém vám došlo k výpadku internetového připojení a podobných kolizí.

O všech reklamacích vedeme záznamy .

2. Vrácení do 14 dní

Uživatel nemá právo odstoupit dle § 1837l zák.č. 89/2012 Sb. od zaplacené objednávky, jelikož předmětem objednávky je dodání digitálního obsahu (tj. elektronicky poskytované služby), které nepodléhá ustanovení občanského zákoníku o bezdůvodném odstoupení v délce 14 dnů.
Uživatel nemůže odstoupit od zaplacené objednávky z důvodu, že údajně nevěděl, že předmětem objednávky je elektronická, audio nahrávka či album.